FANDOM

Yleistä tietoa

Todennäköisesti eDominations-maailmassa tärkein ominaisuus ovat yritykset ja tehtaat. Kaikki peli perustuu tuotannosta - energiaa, taisteluaseita, rakennusten järjestelmää, kirjaimellisesti kaikkea. Maataloustulot perustuvat myös voimakkaasti yritysten toimintaan, joten pelaajat ovat hyvinvointia ja taloutta.

Peli perustuu parempaan tuotetyyppiin - raaka-aineisiin (joita tarvitaan todella joka toinen osa), elintarvikkeille, aseille ja rakennustuotannolle. Kaikilla niillä on se tärkeä arvo - sekä pelaajien kehitykselle että maan vakaudelle ja erilaisille bonuksille.

Yritykset ovat tärkeitä jokaiselle pelaajalle - hän voi kattaa paitsi omat ruokansa, aseensa ja raaka-aineensa, mutta hän voi myös tuottaa ja tuoda erilaisia ​​tavaroita muille pelaajille tai jopa maille. Yritykset tarjoavat työtä ja taloutta, ja jokaisen maan on ensisijaisesti pyrittävä tarjoamaan parhaan mahdollisen taloudellisen perustan pelaajien kehittämiselle.

Maat itse ovat myös erittäin riippuvaisia ​​pelaajiensa yrityksistä ja tehdasvoimasta - kulta kuluttaa yrityksiä osittain valtion valtiolle ja jokaiselle maan alueella tuotetulle yritykselle on myös verotuloja. Myös työvoimatoiminnan verotus siirtyy rahastolle.

Jokainen pelaaja voi kehittää kaikenlaista liiketoimintaa ja tuotantoa, jota hän haluaa.

Tärkeä huomautus: Jokaiselle tehdasteollisuudelle, joka on erilainen kuin raaka-aineet, raja-arvo on 5 yritystä, jotka ovat laatua 1 ja 2. Pelaajilla on yli 5 Q1- tai Q2-tehtaita elintarvikkeille, aseille, säiliöille, ilma-aluksille, taloille, sairaaloille tai puolustusjärjestelmille. Tämä rajoitus ei ole voimassa raaka-aineyrityksille.

Raakatuotanto

Jokaisella tuotteella, jota pelaajat ja maat voivat käyttää, on yksi tärkeä aineosa - raaka-aineet. Ruoka tarvitsee viljaviljelmissä tuotettuja raaka-aineita, rakennukset tarvitsevat tiiliä tiilitehtailta jne. On olemassa kolme raakatuotantojärjestelmää:

1. Elintarvikkeiden raaka-aine, jota käytetään elintarvikkeiden tuotantoon

2. Aseiden raaka-aine, jota käytetään aseiden, säiliöiden ja ilma-alusten tuotantoon

3. Talojen, sairaaloiden ja puolustusjärjestelmien tuotantoon käytettävän raaka-aineen rakentaminen

Kaikille kolmelle tuotetyypille tehtaiden hinnat, tuotantoaste ja työntekijöiden kyky ovat samat, kuten tässä taulukossa:
Laatu Hinta tuotanto työntekijöiden
Q1 3 50 0
Q2 5 70 1
Q3 10 150 2
Q4 15 200 3
Q5 25 300 4

Ruoan tuotanto

Jokainen peli pelaaja tarvitsee päivittäin ruokaa palauttaakseen energiapisteensä. Tämä tekee elintarviketuotannon arvokkaimmasta ja tärkeästä tuottavuudesta - etenkin pelaajapelien alkaessa - koska jokainen toiminta vaatii energian palauttamista ja käyttövalmiutta.

Ruoka voidaan tuottaa 5 eri ominaisuudessa - Q1-Q5. Laadun ero heijastuu energiasäästön erona - parempaa laatua palauttaa enemmän energiaa ja vaativat vähemmän tilaa Varastossa. Myös korkealaatuisemmat tuotteet tuottavat enemmän "energian talteenotto" -arvoa pienemmille raaka-aineille - kuluttaa jonkin verran rahaa mutta tuottaa paljon palautettua energia-arvoa.

Ruokatehtaat ovat seuraavassa taulukossa esitetyissä arvoissa:
Laatu Päivityksen hinta Tuotanto (ilman bonuksia) Raaka-aineet tuotetta kohden työntekijöiden Energiantuotanto tuotteittain
Q1 10 kultaa 100 Q1 ruokaa 1 elintarvikeraaka-aine 1 2 energiaa
Q2 20 kultaa 110 Q2 -ruoka 1 elintarvikeraaka-aine 2 4 energiaa
Q3 60 kultaa 120 Q3 ruokaa 2 elintarvikeraaka-aineesta 2 6 energiaa

Aseiden tuotanto

Tärkein sotilastuottaja on aseen tehdas.

Aseet ovat heikoimpia vahinkojen muuttamiskohteissa, mutta ilman niitä on mahdotonta, että pelaaja kehittää säiliötuotantojärjestelmää. Aseet ovat myös kaikkein halvin tuottaa - aseen tehtaat ovat yksi halvimpia ostaa;Jopa huippulaatuinen ase kuluttaa vähemmän raaka-aineita kuin matalan luokan säiliöt ja ilma-alukset; Ei ole rakennusvaatimusta ostaa aseen yrityksiä ja tehtaita.

Aseita tarvitaan, jotta pelaaja pystyy jatkamaan korkeampia luokan asetyyppejä - säiliöitä. Kun ensimmäiset Q5-aseen tehdasrakentajat aloittavat Q1-säiliöyrityksen rakentamisen.

Aseiden tuottavuus ja vahingon muutokset ovat seuraavan taulukon mukaiset:
Laatu Päivityksen hinta Tuotanto (ilman bonuksia) Raaka-aineet tuotetta kohden työntekijöiden Vahingoittaa
Q1 10 kultaa 10 Q1-aseena 9 aseen raaka-aineesta 1 X1.2 Vahinko
Q2 20 kultaa 11 Q2-aseita 9 aseen raaka-aineesta 2 X1.4 Vahinko
Q3 50 kultaa 12 Q3-aseita 10 aseen raaka-ainetta 2 X1.6 Vahinko
Q5 300 kultaa 14 Q5-aseita 11 aseiden raaka-ainetta 6 X2.0 Vahinko

Säiliötuotanto

Säiliöt ovat puoliluokkaista sotilaallista asejärjestelmää ja ne ovat yksi tehokkaimmista ja käytetyistä aseista.

Pelaajilla on oltava aseiden Q5 tehdas voidakseen rakentaa tankin Q1 tehtaita.

Niillä on vahva vahinko, joka yhdessä tuottavuuden hinnan kanssa on erittäin hyvä ja tehokas. Ne kuluttavat valmistettavia aseiden raaka-aineita. Säiliöitä tarvitaan, jotta pelaajat pystyvät tuottamaan ilma-aluksia - samoin kuin säiliön tuotannossa tarvittavat aseet.

Säiliöiden tuottavuus ja vaurioittimet ovat seuraavat taulukossa:
Q1 15 kultaa 12 Q1 säiliöt 11 aseiden raaka-ainetta 1 X1.8 Vahinko
Q2 30 kultaa 13 Q2-säiliöitä 11 aseiden raaka-ainetta 2 X2.2 Vahinko
Q3 70 kultaa 14 Q3-säiliöt 12 aseen raaka-ainetta 2 X2.5 Vahinko
Q4 175 kultaa 15 Q4-säiliöitä 12 aseen raaka-ainetta 4 X2.8 Vahinko
Q5 350 kultaa 16 Q5 säiliöt 13 aseen raaka-ainetta 6 X3.0 Vahinko

Lentokoneiden tuotanto

Lentokoneet ovat voimakkain ase eDominations-maailmassa. Ne ovat tietenkin myös erittäin kalliita iloja - ne tarvitsevat suuria kuluja, jotta saavutettaisiin (tankkitehdas Q5 tarvitaan, jotta pelaaja kykenee rakentamaan Q1-lentokoneyrityksiä) ja yritykset eivät ole halpoja - mutta vaikutukset ovat varmoja Ja vahva. Lentokoneilla kulutetaan myös suurin määrä aseiden raaka-aineita.
Q1 20 kultaa 14 Q1-ilma-alusta 13 aseen raaka-ainetta 1 X2.7 Vahinko

Taloustuotanto

Päärakennustuotanto ja yksi arvokkaimmista ja tärkeimmistä kohteista ovat talot.

Omistamalla vähintään yhden talon (laadultaan riippumatta) pelaajat saavat mahdollisuuden saada vielä yhden työpäivän, jolloin he voivat saada ylimääräistä palkkaa ja olla tuottavampia. Lisäksi jokainen talo antaa ylimääräisen energian varastointitilaan - jota voidaan myös pinota eri talon ominaisuuksilla - jos käytät Q1-taloa (+50) ja Q4-taloa (+200 fi) samanaikaisesti, Yhteensä 250 energiaa saavuttaen sen 500 (peruspiste) 750: een. Käyttämällä kaikkia laadukkaita taloja voit todella lisätä 750 ylimääräistä energiaa, mikä voi olla erittäin arvokas pelaajille. Talot aktivoidaan Kotisivu-sivun Parannetut rakennukset -valikosta.

Talot käyttävät rakennusten raaka-aineita ja niitä on vaikeampi tuottaa, kuten taulukossa.
Laatu Päivityksen hinta Tuotanto (ilman bonuksia) Raaka-aineet tuotetta kohden työntekijöiden Max. Energia +
Q1 10 kultaa 0.11 Q1 talossa 2400 rakennusraaka-aine 1 +50 energiaa
Q2 20 kultaa 0,12 Q2 talossa 3600 rakennusraaka-aine 2 +100 energiaa
Q4 150 kultaa 0,14 Q4 talossa 6000 rakennusraaka-aineesta 3 + 200 energiaa
Q5 320 kultaa 0,15 Q5 talossa 7500 rakennusraaka-aineesta 4 +250 energiaa

Sairaalan tuotanto

Sairaalat ovat yksi vaikeimmista tuotteista, ja se on yksi kahdesta kansallisen edun mukaisesta, koko maan alueelle vaikuttavasta kohdasta ja se voi tarjota bonuksen kaikille maan kansalaisille.

Sairaaloita voidaan sijoittaa tiettyyn alueeseen ja jokainen siihen sijoitettu pelaaja voi kerran päivässä saada energiabonuksen. Energiamaksun määrä riippuu sairaalan laadusta. Pelaajat voivat käyttää vain kerran sairaalana päivässä ja käyttääkseen heillä on oltava maan kansalaisuus.

Jokainen sairaala, kun se on asennettu alueelle, on aktiivinen 30 päivän ajan, ja jos alue muuttuu sen omistajana tuohon aikaan (mukaan lukien vastus sota), järjestelmä lasketaan myös rikki.

Sairaalat kuluttavat erittäin suurta määrää resursseja ja tarvitsevat myös huomattavaa kultaa yrityksen rakentamiseksi. Se ei ole hyvä sellaiselle uudelle pelaajalle tai pelaajalle, jolla ei ole maakohtaista tukea tai merkittävää raharesursseja tällaisen yrityksen perustamiseen.
Laatu Päivityksen hinta Tuotanto (ilman bonuksia) Raaka-aineet tuotetta kohden työntekijöiden Energiabonus
Q1 20 kultaa 0,02 Q1-sairaala 10000 rakennusraaka-aineesta 2 50 energiaa
Q2 50 kultaa 0,02 Q2-sairaala 20000 rakennusraaka-aine 3 100 energiaa

Puolustusjärjestelmän tuottaminen

Yksi tärkeimmistä rakennuksista pelissä on Defense Systems. Niitä käytetään tietyillä alueilla, tavallisesti maissa (koska ne ovat erittäin kalliita luodaan) vähentämään vihollisen vahinkoa, joka aiheutuu taistelussa tietyllä alueella. Nämä järjestelmät toimivat vain suorien sotien aikana ja eivät toimi vastarintaruoissa.

Samoin kuin sairaaloissa, puolustusjärjestelmien toiminta-aika on 30 päivää, ja jos alue muuttuu sen omistajana tuolloin (myös resistenssisodalla), järjestelmä lasketaan myös rikki.

Tämäntyyppistä yritystä ei myöskään suositella uusille pelaajille ja pelaajille, joilla ei ole maakohtaista tukea tai merkittäviä resursseja (sekä kultaa, valuuttaa että raaka-aineita - ostettuja tai tuotettuja).
Laatu Päivityksen hinta Tuotanto (ilman bonuksia) Raaka-aineet tuotetta kohden työntekijöiden Enemy vahinkoja
Q1 20 kultaa 0,02 Q1-puolustusjärjestelmä 10000 rakennusraaka-aineesta 2 5%
Q2 50 kultaa 0,02 Q2 puolustusjärjestelmä 20000 rakennusraaka-aine 3 10%
Q3 80 kultaa 0.02 Q3-puolustusjärjestelmä 30000 rakennusraaka-aine 4 15%