FANDOM

Yleistä tietoa

EDominomin maailmassa maat ovat keskeisessä asemassa - taistelet heidän kunniaan ja menestyä, ja maat tarjoavat bonuksia, sairaaloita, parempia (tai pahimpia) taloudellisia olosuhteita pelaajille.

Lyhyesti sanottuna - mikään maa ei voi olla vahva ilman sen yhteisöä, mutta myös yhteisö ei voi olla vahva ilman hallitsevaa maata.

On olemassa erilaisia ​​kuluja, joita maat tarvitsevat kattamaan, ja tietenkin on olemassa myös erilaisia ​​tapoja, joilla valtiokonttori saa rahaa sen hyvinvointiin.

Maakustannukset

1. Maa LAINSÄÄDÄT - Jotkut lait edellyttävät kultaa, jotta ne voidaan ehdottaa ja hyväksyä - kuten vastavuoroista suojelua koskevaa sopimusta, peruutusvalvontaa koskevia sopimuksia, julistuksia sodasta jne. Oikeudelliset kustannukset voivat vaihdella - se voi maksaa 10 kultaa, mutta se voi myös Maksaa 30 kultaa. Maat tarvitsevat kultaa voidakseen tulostaa valuuttoja.

2. Maakohtaiset toimet, kuten esimerkiksi taistelukentän avaaminen, edellyttävät maan kultaa.

3. Tärkeintä on, että maan kultaa ja valuuttoja voidaan myöntää onnistuneelle lahjoitussäädökselle maan viranomaisille - presidentille ja jne. Näillä rahoilla he voivat tarjota paljon asioita väestölle - alkaen sairaaloista ja aseista ruokaan Tuki sotilaille. Monet eDominations-maailmassa vaativat rahaa vastustusta sotaa, aseita ja ruokaa. Tällaisissa tapauksissa kansalliset rahastot voivat tehdä paljon enemmän kuin yksittäiset ihmiset taskut voivat. Sodan ja taistelun kaltaiset asiat vaativat aina aseita ja ruokaa, ja hyvä maan talous voi tarjota heitä saadakseen etua vastustajilta.

Peli tarjoaa aina muita vaihtoehtoja - kukaan ei voi kieltää valtion viranomaisia ​​palkkaamaan palkkasotureita satunnaisesti tai maksamaan kultaa / rahaa vihollisen poliitikoille pöydän alla. Mutta joka tapauksessa, kansallinen valtiovarainministeriö voi tehdä paljon enemmän kuin yksittäiset varat.

Maa voitot

1. Verot

1.1. Työvero: sitä voi muuttaa ja muuttaa kongressissa milloin tahansa. Työntekijävakuutus maksaa joka kerta joka kerta, kun he työskentelevät (jos he työskentelevät useammin kuin kerran päivässä, he maksavat veroa uudelleen).

1.2. Markkinavero: kaikenlaiset tavarat - korkealuokkaisista ilma-aluksista yksinkertaisiin raaka-aineisiin - voidaan verottaa prosenttiosuutena maasta. Viranomaiset soveltavat tätä verotusta. Valuuttamoihin ei voi soveltaa veroja.

1.3. Johtajan työmaksu: Jokaiselle yritykselle, joka tuottaa kansallisella alueella (historiallisella tai miehitetyllä), sovelletaan veroa ja jokaiselle yritykselle (riippumatta siitä, minkä tyyppinen tai laatu) pelaaja maksaa X-valuutan. Esimerkiksi jos tämäntyyppinen verokanta on 4 valuuttaa ja tuotet 20 yritystä, sinun on maksettava yhteensä 80 valuuttaa.

TÄRKEÄ MUISTIINPANO ! : Managerin työvero ei koske kansalaisia, joiden taso on alle 26.

2. Pelaajan toiminta

2.1. Jokaisen pelaajan ostama yritys saa maansa automaattisesti 10% kultaa. Tämä on yksi merkittävimmistä tavoista, joilla maa voi tuottaa voittoja. Tämä sääntö koskee myös tiettyjen tehtaan päivittämistä.Lisävaraston rakentaminen ei lisää kultaa valtiolle.

Esimerkki 1: Pelaaja ostaa Q5 viljanviljelylaitoksen, joka maksaa 25 kultaa. Valtiokonttori saa 2,50 kultaa (10%) voitosta suoraan.

Esimerkki 2: Pelaaja päivittää Q3-aseen tehtaansa Q4-aseen tehtaalle, joka maksaa 150 kullan kultaa. Valtion kassavarat ansaitsevat suoraan 15 kultaisen voiton.

TÄRKEÄ MUISTIINPANO! : Kulta hankintayrityksistä menee maahan, mihin alueeseen hankinta tapahtuu, eikä sinun kansalaisuusmaahasi. Esimerkiksi jos saksalainen pelaajaostojen tehdas sijaitsee Itävallan hallussa olevalla alueella, verorahaa kulkee Itävallan valtiolle!

2.2. Jokaisen ostetun markkinoiden lisenssin myötä myös paikallisten markkinoiden markkinat saavat 2 kultaa.

3. Lahjoitukset

3.1. EDomination maailmassa pelaajien, jotka ovat saavuttaneet taso 26, voivat tehdä henkilökohtaisia ​​lahjoituksia maan valtiolle - sekä kulta että valuutan.

Tässä tapauksessa sovelletaan hyvin tiukkoja sääntöjä, ja on kiellettyä lahjoittaa kenkiä tai valuuttoja, jotka on hankittu sääntöjen vastaisesti. Tämä on hyvä esimerkki siitä, että kyseessä on monitili jne.

Maahallitukseen liittyvät rikkomukset johtavat pysyvään kieltämiseen.