FANDOM

Yleistä tietoa

EDominations on maailma sodista, taisteluista, kunniavoitoista ja häpeistä tappioista. Sodan taito on pelaajien tärkein tavoite ylimielisyydelle - taktiikan, järjestelyn, hyvissä ajoin tehdyissä iskuissa ja tietysti paljon hauskaa useiden ystävien kanssa.

Jokaiselle hyvin suunnitellulle taktiikalle ja hyvin valmistautuneelle organisaatiolle on tärkeää tietää taistelun säännöt.

Sodan aloittaminen

Jotta virallisten maiden kahden maan välinen sota alkoi, hyväksytyksi sodanjulistukseksi on tehtävä. Menestyksekkääseen loppuun mennessä virallinen sota on voimassa ja se voi päättyä vain kahdella tavalla - allekirjoitettu rauha ja täydellinen poisto.

Jos kaksi maata äänestää toisiaan vastaan ​​samanaikaisesti, se maa, joka äänestää ensimmäisenä, on se, joka saa kaikki edut tästä - aloitteen etu. Se maa, joka julistaa sodan, saa aloiteoikeuden ja voi hyökätä ensin 24 tunnin kuluessa äänestyksen päättymisestä. Aloitusaika on aina 24 tuntia.

He voivat hyökätä milloin tahansa näiden 24 tunnin aikana.

On mahdollista hyökätä vain maakunnat, joihin maassasi on voimassa oleva raja, ja voit hyökätä vain alueita, jotka eivät tällä hetkellä ole taistelun vaiheissa (toisen maan hyökkäys tai vastarintasota).

Jos tämä aloiteaika kuluu loppuun, molemmat osapuolet voivat hyökätä toiselle maalle samoilla ehdoilla - rajalla alueella eikä muissa aktiivisissa taisteluissa.

Suorat taistelut ja vastarintasaukset

On olemassa kahdenlaisia ​​taistelukenttiä - Suorat taistelut ja Resistance Wars.

SUORA SYY

Suora sotaa on kahden maan välinen taistelu, jonka maan presidentti tai puolustusministerin toinen puolue on käynnistänyt toisia vastaan.

Suoran sodan taistelukentän avaaminen kestää 10 kultaa. Tällaisessa taistelukentässä tärkein asia on, että vastavuoroiset suojelusopimukset ovat aktiivisia ja kunkin maan liittolaisen ihmiset voivat taistella kumppaninsa puolesta, jopa etäisyydeltä ja toisen maan alueelta. Ihmisiin, jotka voivat osallistua näihin taisteluihin, on oltava erityinen liittolainen kansalaisuus ja heidän on sijaittava asianmukaisella alueella, joka kuuluu liittolaiseen maahan. On tärkeää sanoa, että maan vastavuoroiset suojelusopimukset osallistuvat taisteluun sen aktivoinnin hetkellä. Jos esimerkiksi 10:00 palvelinajan taistelu alkaa ja vastavuoroinen suojaussopimuslainsäädäntö äänestetään ja hyväksytään 13:00 palvelinajassa, äskettäin hyväksytty liitto ei ole aktiivinen taistelussa.

Jokaisella maalla on oikeus olla vain yksi aktiivinen suora sotaa toisia vastaan, mikä tarkoittaa, että vaikka maa haluaa, he eivät voi avata enempää kuin yhtä suoraa sotaa vihollistansa vastaan. TÄRKEÄÄ, on hyvin tärkeää sanoa, että vaikka kyseessä on aktiivinen suora sota, tämä ei estä vastarintasausten jatkumista.

Yksi tärkeimmistä Sodan säännöistä on se, että - kahden viimeisen välisen suoran taistelun voittaja saa aloitteen, joka on samanlainen kuin edellä kuvattu. Kun yksi osapuoli voittaa suoran sodan taistelun, se voi viivästyttää sen hyökkäyksen 24 tunnin ajan, ja sillä on 24 tuntia päättää, missä ja milloin käynnistää seuraava lakko. Jälleen tällainen lakko voidaan käynnistää vain alueelle, jolla on suora raja, eikä mitään taistelua ole aktiivinen. Jos vastustajalla on vain yksi sovitettu alue ja tässä 24 tunnin aikana taistelutapahtuma, aloitetta ei voida käyttää uudelleen hyökkäämään sitä kohtaan, ja tällä mahdollisesti vihollisen puolella voi hyötyä ja käynnistää uusi osuma sen jälkeen, kun 24 Tunnin ajoitus vanhenee.

VASTUSTEHO

Resistance Wars on täysin eri tyyppinen taistelu - ne voivat näkyä vain historiallisilla alueilla ja ne voidaan käynnistää vasta sen alueen ulkopuolella. Resistance Warsissa voi osallistua vain vastaavia puolueita. Ainoa tapa, jolla kolmas maa pelaaja voi liittyä tällaiseen taisteluun on matkustaa tiettyyn alueeseen ja valita tukemaan tiettyä aluetta. Kukaan kolmas maa ei voi osallistua "etäisyydestä" tällaisessa sodassa, vaikka keskinäisen suojelusopimuksen mukaan olisi olemassa jokin osapuolista.

Tietenkin jokainen maa tai joukko pelaajia voi järjestää matkan tähän erityisalaan ja taistella haluamaasi puolelle. Tämä ei ole kiellettyä, ja se voi itse asiassa olla yksi arvokkaimmista taktiikoista yllättää vihollinen ja olla vihamielinen häntä kohtaan. Se on myös hämmästyttävä tapa osoittaa tukea ystävillesi ja liittolaisille.

Vastustus sodan voittaminen ei vieläkään anna mitään aloitteita - aloite saavutetaan vain suoran sotasodan voittamiseksi.

Tärkeintä - Resistance War voi aloittaa kaikki, vaikka hän ei kuulu johonkin näistä kahdesta maasta. Tämän kustannukset ovat 15 kultaa.

Mahdolliset bonukset

Sota on eDominationin tärkein asia, ja hyvät valmistelut ovat välttämättömiä. Erittäin hyödyllinen jokaiselle sotilaille on tuntea hänen vahinkoominaisuutensa, joka voidaan laskea seuraavista tiedoista: Vahinko lasketaan .

1. Luonnollinen vihollinen - Vastustajan asettaminen luonnolliseksi viholliseksi antaa 10% vahinkoa.

2. Kaupankäynti-embargo - Monissa tapauksissa taloudelliset määräykset voivat aiheuttaa vahinkoa itse. Ja tietysti kukoistava maa kontrabandaa varten.

3. Käyttämällä puolustusjärjestelmää - nämä yritykset tuottavat rakennuksia, jotka voivat vähentää vahinkoja eri puolilla vihollisvoimaa.

Jokaisen sodan tärkeät näkökohdat

ALLIES

Joskus on paljon tärkeämpää pystyä ennakoimaan, millaista tukea liittolaisista voit laskea ja vielä tärkeämmäksi - mitä tukea vihollisesi voi myös laskea. Vahvat liittolaiset, jotka ovat valmiita tukemaan kampanjaasi tai vihollistasi, voivat melkoisesti muuttaa sodan kulkua tavalla tai toisella. Oikea ennuste tästä tekijästä voi voittaa sodan tai ainakin tehdä maasi uudelleen harkitsemaan sitä ennen kuin on liian myöhäistä. Mutta joskus jopa vahvin liittolainen ei voi tarjota hyvää apua - jos hänellä on runsaasti ongelmia omaan päähänsä - niin kansainvälinen diplomatia ja maailmanlaajuinen tilanne ovat myös erittäin tärkeitä.

RAHOITUSVIRTA

Sotat ovat erittäin kalliita - kukaan ei voi odottaa vihollista antamaan ilmaiseksi alueitaan, voimavarojaan ja anna sinun hallita niitä helposti. Jokaisen sotilaan on toimittava hyvin, jotta se olisi tehokasta - jopa vahvin sotilas ei ole mahdollisuutta, jos hänen "heikomman" vihollisensa tavata hänet paremmilla aseilla. Ruoka on myös tärkeä tarjonta, koska sitä tarvitaan energian palauttamiseen. Sairaalat, puolustusjärjestelmät - nämä asiat voivat aina tehdä paljon sinun hyväksi, ja ne eivät tule halvemmalla myös. Se voi olla myös paljon kalliimpaa niitä vastaan ​​- varsinkin puolustusjärjestelmissä. Rahaa voi aina palkata hyviä taistelijoita osallistumaan taisteluihin - sinun tai vastustajien puolelle.

JÄRJESTÄYTYMINEN

Mikään ei ole vahvempi kuin järjestäytynyt ja hyvin ohjattu armeija. Ajettaessa voi olla paljon suurempi vaikutus joskus sopivana ajankohtana. Laatu voi aina osoittautua paljon tärkeämmäksi kuin määrä.

VALMISTEET

Hyvin valmistautunut sota-armeijaan ja hyvin puolustushyökkäystyötä valmistava voi aina olla valtava kipu ja monissa tapauksissa voi johtaa epäonnistumiseen paitsi taistelun lopussa myös itse kampanjan tuloksissa.Viholliset, joilla on paljon aseita, elintarvikkeita tai energiajuomia, jotka ovat piilossa varastoissaan, voivat aina olla odottamattomia ja erittäin huonoja yllätyksiä. Joskus nämä piilotetut esineet voivat tulla myös vihollisen liittolaisten varastoista. Ja tietysti armeijasi, jolla on salaisia ​​määriä valmiina sotaan, ei ole koskaan huono. Hyvät valmistelut ja hyvät tiedot vihollisten varastosta voivat voittaa jokaisen sodan.

VAKOILU

Tietäen vihollisesi joskus on tärkein askel voittaessasi häntä, ja päinvastoin - tuntematta vihollistasi voi johtaa epäonnistumiseen jopa kaikkein "helpoimmin" ensimmäisellä näytöllä. Kun pidät tarkkaavaisuutesi vastustajasi kehityksestä (eikä vain vihollistasi), on erittäin suuri etu. Sotamiesmestareilla voi aina olla jopa vakooja - armeijassa, hallituksessa, poliittisissa puolueissa. Raha ja taulukon alla olevat kohteet voivat tarjota tietoja, jotka eivät ole muita.

DIPLOMATIA

"Ei ole suurempaa voittoa kuin saavutettu voitto ilman aseita". Diplomatia voi joskus olla itse pelimoottori. Saavuta mitä haluatte sanojesi voimalla - ja säästää aseistasi ja energiaasi myöhemmin tai jonkin muun saavutukselle. Hyvät komentajat voivat voittaa taisteluita, hyvät diplomaatit voivat voittaa sinut sotaan.