FANDOM

Yleistä tietoa

EDominojen maailma, joka pelaa aktiivisesti joka päivä, on äärimmäisen tärkeä pelisi kehitykselle.

On joitain tärkeitä toimintoja, jotka ovat erittäin hyviä tehdä joka päivä, jotta voit hyödyntää mahdollisimman suurta edistystä.

Jokaiselle niistä on hyödyllisiä päivittäisiä tilauksia, jotka tarjoavat myös lisää palkkioita.

Tilien kehitystehtävät

Joka päivä pelaajalla on pelin päivittäinen tilaus, joka koostuu päivittäisistä parannustöistä. Tämä quest näkyy kotisivulla.

Nämä päivittäiset tehtävät ovat yleensä kahta toimintaa:

1. Työskentely on erittäin tärkeää toimintaa jokaiselle pelaajalle ja jokaiselle yhteiskunnalle. Tekemällä voit saada rahaa (valuutassa) ja luoda lisää tuottavuutta työnantajallesi (josta hän maksaa sinulle palkan). Tietenkin jokainen pelaaja on velvollinen noudattamaan asianomaisia ​​maakohtaisia ​​verosäännöksiä, vaikka hän työskentelee talojen käyttämisen lisäksi.

2. Koulutus - tämä on yksi pelin tärkeimmistä tehtävistä. Voit kouluttaa kerran päivässä Rakennukset - harjoitusalueella. Harjoittelualueiden kasvattaminen ja niiden käyttäminen päivittäisen vahvuuden saamiseksi lisää vahinkoominaisuutesi suurempia ja voimakkaampia, ja tällä tavoin voit lisätä mitalisi saavuttamaa korkoa.

Palkkaus tästä päivittäisestä tehtävästä on 1 vahvuuspaikka ja 1 kokemuspiste.

Sotilaskohtainen päiväjärjestys

Kehitystehtävien tavoin myös päivittäinen sotilasjärjestys. Tämä on näkyvissä vain sotilaalliseen osaan kuuluville pelaajille ja niiden sotilasyksikkö on antanut heille tarkan käynnissä olevan taistelujärjestyksen.

Tämän saavuttamiseksi pelaajan täytyy tehdä vähintään 50 osumaa (500 energiaa) tilatusta taistelusta. Tämä tehtävä voidaan saavuttaa vain kerran päivässä, mutta tietenkin nämä 50 osumaa eivät ole taisteluraja, ja pelaajat voivat taistella niin paljon kuin haluavat, jos heillä on tarpeeksi energiaa. Pelaajat voivat myös taistella taisteluissa, jotka eivät ole heidän päivittäistä järjestystä - he saavat edelleen normaaleja mittoja ja mittareita, mutta nämä osumat eivät ole laskeneet Daily Order-laskuriin.

Tämän päivittäisen tilauksen voi asettaa vain sotilasyksikön komentajasi (kapteenit mukaan lukien).

Palkitaan tästä 1 energiajuomaa (joka on 100 energiaa) ja 1 laastin ase.

tuotanto

Yksi tärkeimmistä toiminnoista, vaikka et osallistu päivittäisiin tehtäviin, tuottaa yrityksesi kanssa. Tämä on tärkein lähde erilaisille asioille - riippuen siitä, mistä yrityksistä he voivat tarjota sinulle ruokaa, aseita, taloja ja raaka-aineita. Voit käyttää niitä sekä henkilökohtaisiin tarpeisiisi että myymiseen ja voiton saamiseen. On erittäin suositeltavaa, että et menetä päivittäistä tuotantoasi.