FANDOM

Yleistä tietoa

Jokaisella eDomination maailmalla on omat viranomaiset. Pelaajat valitaan joka kuukausi hallitsemaan maata, johtamaan politiikkaansa, diplomaattiaan, talouttaan ja armeijaansa.

EDominien poliittinen järjestelmä on samanlainen kuin presidentin tasavallassa. Tietenkin sillä on erimielisyytensä, mikä tekee siitä ainutlaatuisen pelin.

Vaalit pidetään kuukausittain. EDominationsissa on kolmenlaisia ​​viranomaisia: maan presidentti , ministerit ja kongressi . Jotta poliittiselle näyttämölle päästäisiin, pelaajien on ensin oltava Poliittisten puolueiden jäseniä.

Joka kuukausi on kolmenlaisia ​​vaaleja eDominations:

- Kuukauden joka 5. päivä ovat maakohtaisen presidentin vaalit.

- Kuukauden joka 15. päivä on kansalliskongressin vaaleja.

- Kuukauden joka 25. päivä on poliittisen puolueen presidentin vaaleja.

Maajohtaja

Tämä on tärkein rooli kaikissa maissa. Maakohtainen presidentti on todellinen valtionpäämies, ja hänellä on keskeinen rooli kaikissa päätöksissä, jotka liittyvät valtion talouteen, diplomaattisuuteen ja sotilasjärjestöihin.

Kansainvälinen yhteisö hyväksyy maajohtajat varsinaisiksi kansallisjohtajiksi.

1. Vaalit

1.1. Jotta ehdokas valittiin puheenjohtajakautisissa vaaleissa, pelaajan on saatava nimitys yhdestä maan ensimmäisistä viidestä poliittisesta puolueesta. Tämä nimitys pidättelee puolueen presidentti.

1.2. Vaalit pidetään joka 5. päivän päivänä. Ihmiset äänestävät suoraan heidän suosikkinsa puolesta ja ehdokas, joka saa eniten ääniä, voittaa vaalit ja tulee maajohtajaksi.

1.3. Kun kansallinen presidentti on valittu, hän siirtyy toimistoon ja hänellä on oikeus ehdottaa yhteensä 20 lakia äänestämisestä.

2. Puheenjohtajan toiminta

2.1. Maakohtainen presidentti voi nimittää kukin 5 valtion ministeriä. Hän voi nimittää uuden ministerin kerran 168 tunnin välein. Ministereillä on erilaisia ​​toimia, joita kuvataan tämän artikkelin osiossa.

2.2. Useita lakeja voi ehdottaa ainoastaan ​​maakohtainen presidentti.

2.3. Maakohtaiset lahjoitukset voidaan antaa vain maakohtaiselle presidentille.

2.4. Aktiivisten sotien aikana presidentti voi julistaa hyökkäykset muihin maihin.

2.5. Maakohtaiset presidentit voivat käyttää massamuistutusjärjestelmää toimistovalikostaan. Siellä he voivat lähettää viestin kaikille maan kansalaisille kerran vuorokaudessa.

Ministerit

Ministerit ovat yksi maan tärkeimmistä luvuista. Mitään maata ei voida järjestää hyvin ilman vahvoja henkilöitä ministeriön hallituksessa, joka voi auttaa maakohtaisen presidentin työtä eri näkökulmista.

Ministeriön asema on ainoa, jota ei voida valita, vaan äänestys, mutta maajohtaja voi suoraan nimittää heidän toimistonsa.

Kun pelaaja tulee ministeriksi hän voi saada hyvin tärkeitä oikeuksia, joilla he voivat tehdä paljon maastaan:

- Jokainen ministeriön nimittämä pelaaja saa kongressin jäsenen statuksen, kun hän on ministeri. Hän voi ehdottaa 5 kongressilakia ja voi äänestää myös kaikista ehdotetuista säädöksistä (mukaan lukien ehdottamat ehdot). Ministerit voivat ottaa kantaa niin kauan kuin he ovat ministereitä - kun heidät korvataan tai hylätään, he menettävät kongressin tilansa myös.

- Et voi edustaa uutta ministeriötä seuraavien 168 tunnin aikana hänen tehtävästään. Siksi presidentin presidentin täytyy ajatella hyvin ja huolellisesti hänen valintansa mukaan. Maajohtaja voi kuitenkin erottaa tietyn ministerin, jos hän päättää tehdä niin.

- Kuten maan presidentti, ministerit voivat käyttää myös massayhteysjärjestelmää toimistovalikostaan. Siellä he voivat lähettää viestin kaikille maan kansalaisille kerran vuorokaudessa.

- Maajohtaja ei voi nimittää itseään eikä henkilöitä, jotka tällä hetkellä ovat muiden ministeriöiden asema tai aktiivinen kongressiedustaja ministeriasemassa. Jos hän haluaa nimetä pelaajan, joka on tällä hetkellä kongressiedustaja, pelaajan on ensin erotettava kongressin asemastaan.

kongressi

Kongressi ehdottaa, äänestää, hyväksyy tai hylätään.

Koska kongressiedustaja itse ei anna sinulle mitään ylimääräisiä oikeuksia tai velvollisuuksia, paitsi äänestää jokaisesta lain, jota pidät tärkeänä tai arvokkaana.

Kongressi itsessään on maakohtainen presidentti, nimitetyt ministerit ja kaikki kongressin valitut jäsenet. Valittujen kongressien määrä on enintään 20, mikä tarkoittaa, että kongressissa on yhteensä 5 ministeriä / max / ja 1 maakohtainen kongressi enintään 26 äänestäjää.

20 näistä 26 äänistä tulee todellisuudessa kansalaisilta poliittisten puolueiden ja ideoiden puolesta ja periaatteessa voivat päättää kansasi tulevaisuudesta. Laki ei voi hyväksyä ilman kongressin hyväksyntää (ja jopa noin 66,66%), vaikka presidentti tai ministerit toivovat niin, ja päinvastoin - jokainen laki voi kulkea, jos kongressin jäsen ehdottaa sitä ja hyväksyy sen, vaikka presidentti Ja ministerit eivät halua sitä.

Kongressilla on myös tärkeä mahdollisuus vaatia presidenttiä ja tekemällä näin - muuttaa valtionpäämies ja päätöksentekijä.

1. Vaalit

Jokainen poliittinen puolue voi ehdottaa luetteloa kongressin vaaleissa toimivista pelaajista, joita pidetään joka 15. päivän päivänä.

Jokainen puolueen jäsen (mukaan lukien puoluesihteeri) voi nimetä itsensä kongressin vaaleihin.

Kunkin kuukauden 14. päivänä puolueen presidentillä on valtuudet LUETTELE ehdokkaat tietyllä järjestyksellä - ensin, toiseksi, kolmanneksi jne. Jopa 20 henkilöä. Hänen tulee riviin heidät siinä järjestyksessä, että heistä tulee kongressinpitäjiä heidän poliittisten puolueiden vaalien tulosten perusteella. Lista voi olla enintään 20 pelaajaa.

Jos puoluepäällikkö ei tee tätä - kongressiedustajien ehdokkaat tulevat kongressiin numeerisen päämiehen kohdalla, joka pidetään 14. kuukautena, kun ensimmäiset vaaleihin hakeutuvat pidetään ensimmäisenä ehdokasluettelossa, toinen pidetään luettelon toisena , Jne. Ja puolueen presidentti on se, joka on vastuussa siitä.

Ihmiset äänestävät POLIITTISILLE OSAPUOLILLE - eikä henkilöille. Äänestyksiin perustuvat prosenttiosuutena osapuolilla on tietty määrä edustajia, jotka tulevat seuraavien päämiesten kautta:

1.1. Puolueilla on kongressin jäseniä yhtä kongressin jäsentä kohti joka kustakin 5,00 prosentista kansallisesta äänestyksestä. Esimerkiksi:

Party X voittaa 45,11% äänistä, sillä on 9 kongressin jäsentä. Party X voittaa 44,18% äänistä, sillä on 8 kongressin jäsentä

Osapuoli tarvitsee täyden 5,00%: n ylimääräisen kongressin jäsenen. Jos poliittinen puolue ei tee vähintään 5,00% äänistä, sitä ei edustaa kongressin jäsen.

Ei jäljelle jääviä jäljelle jääneitä laskelmia.

Jos maalla on vain yksi puolue ja vähintään yksi ääni, joka saa 100 prosenttia vaaleista, se kokoontuu koko kongressiin. Jos puolueella on 20 jäsentä, he voivat voittaa 20 kongressin puheenjohtajaa. Jos maassa, jossa vain yksi osapuoli on 12 ehdotettua ehdokasta, he voittivat kaikki% ja heillä on yhteensä 12 kongressin jäsentä.

Ensimmäiset jäsenet listan järjestämässä puolueen presidentti saapuvat kongressiin !!!

Esimerkiksi:

Jos maalla on kaksi puoluetta vaaleissa ja heillä on 55,15 prosenttia ja 44,85 prosenttia, heillä on 11 kongressin jäsentä ja 8 kongressin jäsentä, ja kongressissa on yhteensä 19 kongressin jäsentä. Nämä kymmenen kongressin jäsenet tulevat voittajapuolen kannasta 1-11 ja toisella puolueella 1-8.

Toinen esimerkki - Jos maassa on neljä osapuolta ja he voittavat 55,10% - 25,15% - 14,85% - 4,90%, heillä on vastaavasti 11 - 5 - 2 - 0 puheenjohtajaa tai yhteensä 18 kongressin jäsentä. Top 1-11 / 5/2 listat tulevat (ilman puolueen jäsentä, jolla on vähemmän kuin 5,00%)

Jos puolueella on% enemmän ehdokkaita kuin se on voittanut (esimerkiksi 2 ehdotettua ehdokasta 40% ääneen), se saa vain ne 2 ja vähentää kongressinumeroita voimakkaasti.

Tätä sääntöä sovelletaan massiivisesti missä tahansa tapauksessa riippumatta jäljellä olevista prosentteista. Täysi 5,00% tai kongressin jäsen ei ole.

Jos on liian paljon poliittisia puolueita, jotka eivät voi saada tukea (esimerkiksi 21 osapuolta, joissa kaikilla on vähemmän kuin 5,00%), kongressin jäsen ei tule mukaan. Jos on 5 osapuolta, mutta vain yksi heistä on yli 5,00% - sitten vain tämä puolue edustaa kongressissa.

Jokainen kansanedustaja voi ehdottaa enintään kolme lakia.

Poliittiset puolueet

On selvää, että yhden demokraattisen poliittisen järjestelmän selkäranka on poliittisia puolueita.

Jokainen pelaaja voi luoda Poliittisen puolueen 40 kultaa. Jokaisella pelaajalla on myös oikeus liittyä johonkin poliittiseen puolueeseen omassa maassaan. Pelaajat eivät voi liittyä poliittisiin puolueisiin eri maissa kuin heidän kansalaisuutensa.

Kunkin kuukauden 25. päivänä jokaisella puolueella on omat puoluejohtajansa. Nämä äänet vaikuttavat vain poliittiseen puolueeseen, ja vain sen kansalaiset saavat äänestää. Näitä sisäisiä vaaleja ei suoraan koske maata. Kantaja, jolla on eniten ääniä, tulee puoluesihteeri. Jos on kuitenkin vain yksi ehdokas, hänellä on oltava vähintään yksi ääni.

Puolueen presidentillä on täydet viranomaiset poliittisten puolueiden päätösten suhteen. Hän voi tietysti neuvotella muiden jäsenten kanssa, mutta tämä on täysin hänen oma tahtonsa.

1. Maajohtaja-vaalit

Jokaisen maan presidentin vaaleissa puoluepuoli voi valita poliittisen puolueen ehdokkaan heille. Hän voi tehdä tämän jäsenten luettelosta ja hän voi muuttaa ehdokkaita milloin tahansa. Hän voi myös nimetä itsensä.

2. Kongressivaalit

Kunkin puolueen jäsen voi hakea kansallisia kongressivaaleja kuudennen ja kuun 13. päivän välisenä aikana.

Kunkin kuukauden 14. päivänä puoluepäällikkö laatii luettelon, jolla hänen puoluepoliisi menee vaaleihin. Riippuen voitosta prosenttiosuus hänen poliittinen puolue, tietty määrä tämän kongressin ehdokkaita tulee todellinen kongressin edustajia. On tärkeää sanoa, että ehdokkaat tulevat puoluepäällikön tekemään ennalta tehtyyn luetteloon. Joten se on hänen päätöksensä siitä, miten toimia ja kenen ehdottamaan vaaleja.

Puolueen presidentti on yksinkertaisesti poliittisen puolueen toiminnan johtaja 30 päivän ajan. Ei ole mitään keinoa puolustaa poliittisen puolueen presidenttiä, joten valitse viisaasti äänestettäessä häntä.

Tärkeää tietoa

EDominations on reaalimaailman yhteisöihin perustuva peli, joka osallistuu niiden pelimaailuihin oikeudenmukaisin menetelmin.

Pelihallinnon ei pidä huomaamatta kaikkia yrityksiä, jotka vastustavat vaalilainsäädäntöä (kaikentyyppisiä vaaleja, mukaan lukien poliittiset puolueet), käyttämällä monitiliä ja saattavat johtaa pysyvään kieltämiseen.

Monitilien käyttöä vaaleihin pidetään erittäin voimakkaana väärinkäyttönä. Jos monitilit ovat muuttaneet vaalien lopputulosta (kaikentyyppiset) ja pelihallinto havaitsevat tämän osoittautuneen, hallinto voi muuttaa poliittisia tuloksia.

EDomination on peli, jossa tällaisia ​​asioita ei hyväksytä. Jos joku haluaa voittaa vaalit ja tulla presidentiksi tai kongressin jäseneksi, hänen on työskenneltävä ja hänen yhteisönsä luotava ja johdattava heidät eteenpäin voitolle ja vauraudelle. Jos pelaaja haluaa tulla puolueen presidentiksi, hän on vapaa milloin tahansa luomaan oman poliittisen puolueensa, luomaan yhteisöön ideoitaan ja pelaamaan heitä. Kuitenkaan monitilien kautta ei saada mitään.