FANDOM

Yleistä tietoa

Markkinajärjestelmä on yksi eDominations-maailman tärkeimmistä ominaisuuksista - tärkein hauska lähde, jokaiselle pelaajalle on varsin tärkeää ymmärtää hyvin markkinoiden mekanismit.

Markkinatoiminnot ovat yksi tärkeimmistä lähteistä pelaajien voitoista ja tarpeista. Voit ostaa laadukkaita aseita esimerkiksi saadaksesi enemmän mitalia ja kultaa tai päinvastoin - myydä aseesi saadaksesi rahaa suoraan.

Kaikki markkinat ovat ainutlaatuisia maakohtaisesti - kukin maa toimii ainutlaatuisella valuutalla, jokainen maa voi asettaa erityisiä veropolitiikkoja, jotka houkuttelevat ulkomaalaisia ​​tai suojaavat paikallista tuotantoa - kaikki on pelaajien ja pelaamista ja ajattelua vastaan.

Market-valikko sijaitsee suoraan pääsivun välilehdellä Business Center -hakemistoon.

Kauppakeskus

Kauppakeskus on paikka, jossa kaikki tavaratyypit - yksinkertaisesta heikkolaatuisesta ruoasta korkealaatuisiin puolustusjärjestelmiin ja sairaaloihin - voidaan myydä tai ostaa.

Voit itse asiassa etsiä ja myydä markkinoilla mitä tarvitset. Ostaaksesi sinun tarvitsee vain säätää valikko halutulle kohteen tyypille ja sen laadulle. Jos sinulla ei ole kysyntää laadusta, vaan vain tavaroiden tyypistä, merkitse valikossa ei-tähtien valinta.

Jokainen kauppakeskuksessa oleva tuote vaatii paikallista valuuttaa, jotta se voitaisiin ostaa. Jos olet esimerkiksi Perussa, voit ostaa tuotteita markkinoilta vain paikallisessa valuutassa.

Voit tehdä ostoksia kaikista maailmanmarkkinoista kahdella tavalla: sinulla on oltava markkinoiden käyttölupa tai matkustaminen halutun maan käytössä olevalle alueelle.

Myynnin kohteet ovat erilainen. Tarjouksen julkaisemiseksi ulkomaisilla markkinoilla (markkinat, jotka eivät ole maasi kansalaisia), sinun on hankittava lisenssiä. Voit ostaa tällaisen lisenssin tallennusvalikosta (My buildings). Jokainen tällainen lisenssi maksaa 20 kullan ja ei ole Ajoitus - kun ostat sen, voit ikuisesti voi täysin toimia kunkin maan paikallisilla markkinoilla, ja voit tehdä sen ilman matkustusta.

Samasta paikasta kuin lisenssi - rakennuksissani tallennusvalikossa - on paikka, jolla voit säätää oman kauppakeskuksesi tarjouksia. Oman kansalaisuusmaasi voit myydä ilman lisenssiä. Voit valita sen maan, jonka haluat julkaista tarjouksen (valuuttaa lasketaan automaattisesti vastaava maa) ja säätää valikosta kohteita, jotka haluat myydä. Jokainen tuotetyyppi voidaan julkaista tarjouksessa.

On erittäin tärkeää sanoa, että kaikilla markkinoilla on eri verotusaste, joka voidaan tarkistaa maakohtaisesti. Nämä verot ovat aina arvoltaan vähintään 1%. Tämä arvo lisätään hintaan, jonka myyjä on asettanut ja jonka asiakas vastaa.

Esimerkiksi: Columbia on veroprosentti 5% sairaaloissa. Pelaaja haluaa myydä Sairaalaa 10 000 valuutalle. Hän asetti tämän hinnan myyntihinnaksi ja paikallisille markkinoille hänen sairaalansa näkyy tuotteena, joka myydään 10 500 valuutalle. Jos toinen pelaaja ostaa sen, hän maksaa 10 500 valuutan, josta 10 000 menee myyjälle (hänen haluttu hinta) ja 500 valuutalle valtiovarainministeriölle , joka kattaa veroprosentin. Sama menettelytapa soveltuu kaikentyyppisille tuotteille, mukaan lukien raaka-aineet.

Kansallisilla markkinoilla ylhäällä esitetyt kohteet asetetaan etusijalle hinnan mukaan. Alin hinta näkyy päälle.

Työmarkkinat

Jokaisella maalla on omat ainutlaatuiset työmarkkinansa, jossa yrityksen omistajat voivat kamppailla houkuttelemaan työntekijöitä ja lisäämään tuottavuuttaan.

Työskentely on yksi tärkeimmistä päivittäisistä toiminnoista, jotka myös päivittäisestä tehtävästä johtuvat voimakkuuden lisäämisestä. Tämän vuoksi jokainen pelaaja on hyvä saada työtä, ja se on hyvä, kun työskentelet isomman palkan puolesta. Tämä palkka nostat työmarkkinoilta.

Tietenkin tärkeintä on, että ennemmin tai myöhemmin tarvitset työntekijöitä itse tuotoksesi ja yrityksesi puolesta. Ja sinun on kilpailtava muiden teollisten haiden kanssa samoilla markkinoilla.

Jokainen pelaaja voi myös työskennellä useita kertoja päivässä käyttämällä taloja ja saada useita palkkoja työstään.

Palkkatasot ja työvero ovat myös sellaisia, joita maa voi säännellä. Vero on otettu jokaisesta työstä, jopa talon tekemistä.

Pelisäännöt sallivat pelihenkilön työskennellä pieninä rahamäärinä (alkuperäiset summat), jos he saavat vastineina tai kultaina lisämaksuna lahjoituksella. Tällainen maksu tuotteiksi tai kultaksi on kuitenkin oltava kohtuullinen tai hyväksyttäväksi (joka ei ole sallittua).

Valuutta talo

Valuutta talot ovat yksi tärkeimmistä paikoista peli, koska kulta-valuutan vaihto tapahtuu siellä.

Koska valuutta on tärkein tapa markkinoida toimintaa ja palkanmaksua, siitä tulee kultavaluutta. Loppujen lopuksi valuutta on rahaa, jolla on paikallista valtaa, mutta kansainvälinen liiketoiminta ja kansainvälinen arvo kulta ovat tärkeitä. Monissa tapauksissa hyvät voitot paikallisista valuuttamarkkinoista ovat myös hyviä, jotta niitä voidaan lisätä tehtailla ja tuotannolla, suurempien voittojen vuoksi - ja heidän täytyy vaihtaa kullan valuuttaa ja käyttää sitä yrityksissä.

Jokainen Currency House on myös ainutlaatuinen maa - ja toimivat vain paikallisen valuutan järjestelmän uudelleen. Valuuttamarkkinat ovat myös verovapaita.

Maat voivat myös säännellä näitä markkinoita luomalla valuuttoja kullan kustannuksille (tai tekemättä sitä) liikkeeseenlaskun rahaa ja lahjoittaessa lakeja 1 kulta = 200 paikallisessa valuutassa. On myös yleistä taistelua, että eri maat muuttavat paikallisten valuuttojen talomarkkinoita, jotta he aiheuttaisivat taloudellisia menetyksiä kohti paikallista liiketoimintaa ja tietenkin myös tämä työ päinvastoin. Greedy-liiketoiminta voi muuttua samalla tavoin, jos niillä on tarpeeksi rahaa, jotta tällaiset suuret operaatiot olisivat mahdollisia. Paljon voittoja voidaan tehdä keinotteluilla markkinoilla, ja kun tällainen voitto tapahtuu vahingoittamalla vastustajaa, se on vieläkin parempi. Maat voivat myös käyttää erityisiä menetelmiä tällaisten toimintojen, lahjoitusjärjestelmien jne. Välttämiseksi.

Valuutta House voi vaikuttaa paljon kaikkiin muihin paikallisiin markkinoihin, koska paikallisen valuutan arvon muuttaminen (on valuutan välinen ero, joka maksaa 120 cc = 1 kultaa ja sellainen, joka maksaa 170 cc = 1 kultaa), koska se voi tasoittaa standardeja Maksut ja kustannukset itse.

Yrityksen markkinat

Yrityksen markkinat ovat paikka, jossa kullan yritysten vaihtoa voidaan tehdä.

Tämä on ainoa paikallinen markkina-alue, jossa maan valuutta ei osallistu lainkaan.

Yrityksen markkinat ovat paikka, jossa liikemiehet myyvät yrityksensä suoraan kullan hintaan. Pelaajat voivat yleensä laskea tiettyä yritystä 50 prosenttiin arvosta, mutta jotkut haluavat päivittää ne myytäväksi ja saada suuremman hinnan (esimerkiksi 70 kultaista yritystä on parempi myydä 50 kullalle sen sijaan, että se irtoaa 35 kullasta).

Samassa paikassa on joskus myös hyvää yrityskauppiaalle, halutun yrityksen saamiseksi halvemmaksi. Joten on hyvä, ennen kuin pelaajat ostavat tietyn yrityksen tarkastaakseen yrityksen samantyyppisten tehtaiden markkinat, jotta he tekevät halvemman ostoksen.

Yritysten myynnistä on kuitenkin rajoituksia. Pelaajat eivät voi asettaa myyntiyhtiölle, joka on ostettu vähemmän kuin 10 päivää sitten. Myös Q5-laatuisia yrityksiä ei voida myydä.

On tärkeää sanoa, että yhtiömarkkinoilla myydyt tai hankitut yhtiöt eivät ole velvollisia maakohtaisista veroista eikä kulta päästä paikallisvaltiolle.