FANDOM

Yleistä tietoa

EDomination maailmassa jokaisella pelaajalla on ainutlaatuinen kansalaisuus. Jokainen pelaaja voi valita haluamallaan maalla pelin alussa hänen rekisteröinnillään, mutta voi myös muuttaa hänen kansalaisuutensa tiettyjen sääntöjen mukaisesti.

Kansalaisuusasema on erittäin tärkeä. Jotkut tärkeimmistä pelaajien toiminnasta ovat vahvasti sidoksissa kansalaisuuteen (kuten poliittisiin puolueisiin ja osallistumiseen politiikkaan yleensä).

Useimmat pelaajat yleensä haluavat puolustaa todellista elämää, työskennellä, taistella ja tukea sitä kunniaa, mutta voit myös valita toisen yhteiskunnan jäseneksi, jos haluat.

Kansalaisuus

Kansallisen kansalaisuuden erityispiirteet heijastavat seuraavaa:

1. Jokaisella pelaajalla on täysi pääsy hänen kansalaisuutensa maakohtaisiin markkinoihin - sekä ostamien ja myytävien kaikentyyppisten esineiden (ilman kansalaisuutta, tarvitset markkinoiden lisenssin toiselle markkinoille). Myös tässä tapauksessa pelaaja kuuluu arvonlisäveron sääntöihin eikä tuontiverokantoihin (jotka useimmissa tapauksissa ovat hyvin erilaisia).

2. Kansalaisuus määrittää missä maassa poliittisia aktiviteetteja voit osallistua vain. Et voi päästä sellaisiin poliittisiin puolueisiin, jotka sijaitsevat toisessa maassa, eikä sinua myöskään voida antaa ministeriksi siellä.

3. Voit palkata työntekijöitä vain kansalaismaasi työmarkkinoilta. Tietenkin ulkomaalaiset voivat työskennellä puolestasi, mutta heidän on sijoitettava kansalaisuusmaansa tähän. Päinvastoin pätee myös päinvastoin - jos päätät työskennellä ulkomaalaisen kanssa, sinun on matkustettava hänen kansalaisuusmaahansa. Voit myös maksaa palkkioita näillä markkinoilla vain kansalaisuusmaasi valuutassa.

4. Sinun kansalaismaasi on "Natural Enemy" -tilan vaikutus riippumatta siitä, mistä maasta ja mistä maassa taistelet.

5. Kansalaisuus on vahinkojen laskemisen lähtökohtana taistelumalleja vastaan, riippuen kansalaisoikeustesi poliittisista suhteista muihin maihin.

Kansalaisten muuttaminen

Jokainen pelaaja voi muuttaa kansalaisuutensa johonkin muuhun pelimaailmaan seuraavissa sääntöissä:

Pelaajan on sijaittava halutun maan omistuksessa (historiallisessa tai miehitetyssä) alueella. Heidän on hakeuduttava kansalaisuuteen käymällä maakohtaisesti "Yhteisö" -osiossa. Jos maa, johon hän haluaa liittyä, ei tällä hetkellä ole mitään aluetta, hänen on odotettava, kunnes se tekee (tai tukee sitä taistelussaan).

Kolme eri maan edustajaa voi hyväksyä / kieltää kansalaisuuspyynnön. He ovat presidenttejä, pääministerit ja opetusministerit.

Kansalaisuuspyynnön hyväksymiseen maat joutuvat maksamaan siitä. Jokainen hyväksytty kansalaisuus maksaa valtion treasury summan 5 kultaa ja 1000 valuuttaa. Pelaajat voivat lahjoittaa summan myös kansalliselle rahastolle tätä palvelua varten.

Jos pelaajat muuttavat kansalaisuuttaan liian usein, se maksaa myös heille.

Jokainen pelaaja voi vaihtaa kansalaisuutta ilmaiseksi 35 päivän välein. Kun hän hakee uutta kansalaisuutta yli 35 vuorokauden ajan, mitään kultaa ei tarvitse maksaa.

Silti, pelaajat voivat vaihtaa kansalaisuutta useammin kuin kerran tällä 35 päivän jaksolla, mutta jokainen seuraava muutos maksaa heille kultaa. Jokaiselle uudelle muutokselle pelaaja tarvitsee lisää 5 kultaa hakemaan kansalaisuusmuutosta.

Esimerkiksi pelaaja X vaihtaa kerran hänen kansalaisuutensa ranskaksi ilmaiseksi. Jos hän hakee uutta kansalaisuutta Ecuadorissa, tämän 35 päivän aikana hänen on maksettava 5 kultaa. Jos tänä aikana pelaaja tekee uuden kansalaisuuspyynnön, esimerkiksi Japaniin, hän joutuu maksamaan 10 kultaa. Uuden - 15 kultaa ja niin edelleen. Maksimipalkkio on 30 kultaa eli kuudennen kerran se tulee 30 kultaa, ja se pysyy 30 kultaa seitsemän, kahdeksan ja jne. Kertaa. Jos pyyntö tällä kaudella kielletään, tämä ei vaikuta tuleviin hintojen muutoksiin.

Jos pelaaja muuttaa hänen kansalaisuutensa useammin kuin kerran (hän ​​vaihtaa kansalaisuuden uudelleen ensimmäisen jälkeen) mainitun 35 päivän ajan, hän alkaa kärsiä vahinkoa, joka vähentää vahinkoa 10%. Tämä debuff on aktiivinen 10 päivää. Jos pelaaja lisää kansalaisuuden muutosta tänä aikana, huijausaika käynnistyy uudelleen.

Esimerkiksi: pelaaja X muuttaa kansalaisuutensa ruotsiksi ja neljä päivää sen jälkeen, kun hän muutti espanjaksi. Päivästä 4 päivältä 14 hän kärsii 10% vaurion debuffista. Jos hän muuttaa sen uudelleen 11. päivänä, debuff käynnistyy uudelleen ja on voimassa päivään 21 asti.