FANDOM

Yleistä tietoa

Kuten jokainen alku, on erittäin tärkeää, että pelaajat oppivat pelin perusajatuksen ja mekaniikan.

Tässä opetusohjelmassa selitämme pelin perussisältöjä - mitä tarkoittavat erityisiä asioita ja termejä, mitä heitä käytetään ja monia muita kysymyksiä, jotka uudella pelaajalla voi olla.

Raha

1. GOLD - tämä on eDominationin tärkein rahanarvo. Sitä käytetään lähes kaikkiin ostotyyppeihin - voit ostaa tavaroita pelaajilta tai ostaa yrityksiä tuottamaan niitä. Kulta on pelin tärkein arvo, koska sitä käytetään hankintayrityksiin (ja siksi kehittää teollisuutta ja tuotantoa). Lisäksi sitä käytetään rahanarvoisena erilaisten rakennustyyppien päivittämiseen - harjoitteluun, varastointiin jne. On monia tapoja Hankkia kultaa - yleisimpiä niistä on voittanut mitaleita aktiivisesti pelaamalla, myymällä tuotantoa maailmanmarkkinoilla, valuuttakaupassa tai hankkimalla sellaisia ​​tosielämän rahaa.

2. Valuutta - jokaisella maalla on omat ainutlaatuiset pelivaluutat, jotka perustuvat reaalimaailman nimityksiin. Jotkut maat, jotka käyttävät kansainvälisessä valuutta-arvossa todellisia elämää, ovat ottaneet vanhan valuutansa käyttöön, joten jokainen maa on ainutlaatuinen, joten peli voi alkaa ja olla tasavertaisesti. Valuutta voidaan hyväksyä "paikalliseksi arvorahaksi", koska heidän kanssaan voit ostaa osakkeita ja kultaa paikallisilta markkinoilta. Sitä käytetään myös palkanmaksumenetelmänä. Useimmat tavat saada valuuttaa on ostaa valuuttamarkkinat kulta, myydä varastoja paikallisilla markkinoilla ja palkkaa.

Pelaajan ominaisuuksia

1. KOKEMUS - jokainen pelaaja saa kokemusta erilaisista toiminnoista - taistelusta, työskentelystä, koulutuksesta. Tämä kokemus yhdistetään tason järjestelmään. Tasot ovat erittäin hyödyllisiä ja on hyvä olla mahdollisimman korkealla, koska he osallistuvat vahinkojen muodostumiseen . Lisäksi tietty taso vaaditaan eräille eDomination-asioille, kuten poliittisen puolueen tai sanomalehden luomiseen.

2. VAHVUUS - tämä on luultavasti tärkein ominaisuus, koska se on tärkein vahinkojen muodostumiskerroin. Se saavutetaan harjoittelulla, joka voidaan tehdä kerran päivässä harjoitusalueen paikalla koulutuskeskuksessa. Pelaajat, joilla on suurempi voima taistelevat kovemmin, ja he voivat myös saada mitalit helpommin. Ei mikään maa ja yhteisö voi kestää pitkään ilman pelaajia, jotka parantavat voimakkuuttaan säännöllisesti ja eivät koskaan menetä "jalkapäivänsä".

3. ENERGIA - energia on todellinen pelitoiminta. Tehtyäsi kaikenlaista toimintaa - työskentelyä, taistelua, koulutusta - tarvitset energiaa. Jokainen yksittäinen toiminta vie 10 energiaa. Perusenergian talteenotto on 10 energiaa 6 minuutissa, mutta se voidaan palauttaa nopeammin talojen, sairaaloiden tai energiajuomien ja energiakeskusten avulla, jolloin pelaajat voivat saada lisää energiaa. Taistelu kestää joskus 50 tai 100 energiaa osumaa kohti, mutta tämä ei johdu siitä, että se kuluttaa energiaa, vaan koska se vain tekee 5 tai 10 osumaa samanaikaisesti.

Soittimen toiminta

1. Päivittäiset tehtävät - Työskentelemällä ja tuottamalla tavaroita yrityksesi kanssa taistelemalla maastasi valloittamiseen tai puolustamiseen on jotain, joka on pelkkää pelin tavanomaista. Se tekee siitä ainutlaatuisen reaaliaikaisen kokemuksen, jossa voit tehdä sen tuhansien muiden pelaajien kanssa. Kaikkien näiden asioiden ansiosta pelaajat vahvistuvat, saavat lisää kultaa ja rahaa mitalista ja työskentelevät ja osoittavat toiminnastaan ​​ja arvostaan, joten jonain päivänä he voivat saada maansa yhteiskunnan luottamuksen ja johtaa heitä ministereinä. Tai jopa presidentit.

2. Politiikka - jokainen pelaaja - nuori tai vanha - voi osallistua jokaiseen hänen poliittiseen toimintaan. Jokaisella on oikeus olla presidentti, luoda oman poliittisen puolueen tai tulla ministeriksi. Sinun ei tarvitse olla vaatimuksia, jotka ovat erilaisia ​​kuin jonkin alustavan kokemustason, jotta he voisivat saada ihmiset tukemaan johtaakseen. Kaikki eDominations on mahdollista, niin - voittaa vaalit ja johtaa ihmisi kunniaa!

3. Warfare - olet nyt osa maailmaa, jota konfliktit ja sodat muokkaavat jatkuvasti ja jossa jokainen sotilas voi kääntää planeetan kulkua hänen voimallaan. Älkää unohtako taistelemaan kaikella energiallasi, jonka avulla voit nostaa nimesi yhteiskuntaan tai nostaa sotilasjoukkoja ja tulla legendaksi, josta viholliset pelkäävät.

4. Business - mitä maailma voisi mahdollisesti olla ilman varjoisia kauppiaita, alan johtajia ja markkinoiden spekulaatiota? EDominations tarjoavat kaiken - valtavalta teollisuudelta ja laadukkailta tuotantoilta markkinoiden mekanismiin, verojärjestelmiin, palkkojen tarjoamiseen ja vastaanottamiseen, kykyyn päästä kaikkiin maailman markkinoille, matkustaa ostamaan ja myymään. Politiikka ja sodat voivat muokata maailmaa, mutta rahat ja aseet voivat muotoilla politiikkaa. Mikään armeija ei ole vahvempi kuin hyvin aseistettu vastustaja, eikä mikään politiikka voi toimia hyvin ilman vahvaa taloutta ja rahoitusideoita, kampanjoita ja tavoitteita!

5. Joukkotiedotusvälineiden omistaja - artikkeleita kaikesta, mikä kiinnostaa sinua - se voi olla joko maan media, sodankäynti ja taloudellinen analyysi, tai voit kritisoida hallitustanne, mainostaa omia tavaroita tai muita ihmisiä, julistaa poliittisen puolueen näkemyksiä ja ideoita. Kaikki on sallittua, kun on kyse sanomalehtiartikkeleista, joita kaikki pelaajat voivat päästä eDominations-maailmaan. Vahvista tilaajat, anna ihmisille äänestää ja kannattaa artikkeliasi rahoilla, kilpailla maailman parhaista mediapaikoista.

6. Osallistu maailmanlaajuisiin keskusteluihin, joukkoviestintäjärjestelmiin ja paikkoihin ympäri internetiä ja tavata tuhansia todellisia ihmisiä eri puolilta maailmaa. Monet ystävyydet, jotka on rakennettu peliin, voivat joskus muuttua todelliseksi ystävyydeksi, mikä merkitsee paljon enemmän kuin järjestäytynyt taisteluhahmo tai taloudelliset kumppanuussuhteet.